loading...
ترفند باز

دانلود آهنگ جدید حامد برادران با نام یک شنبه ها

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد برادران با نام یک شنبه ها با بالا ترین کیفیت
شعر : حسین راما ، آهنگ و تنظیم : حامد برادران ، گیتار الکترونیک : مهیار رضوان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حامد برادران با نام یک شنبه ها :

یک شنبه های بعد تو اسمت می لرزه تو صدام

فک می کنم تو با منی سر قرارمون میام

یک شنبه های بعد تو دنیا رو تاریک می بینم

رو نیمکت کهنه پارک منتظر تو می شینم

هی با خودم حرف می زنم دیونه بازی می کنم

با فکر برگشتن تو خودم و راضی می کنم

هفته رو می بازم تو این یک شنبه های لعنتی

بیا هنوز دیر نشده کی میرسی چه ساعتی

هی با خودم حرف می زنم دیونه بازی می کنم

با فکر برگشتن تو خودم و راضی.می کنم

هفته رو می بازم تو این یک شنبه های لعنتی

بیا هنوز دیر نشده کی میرسی چه ساعتی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد برادران با نام یک شنبه ها

♫♫♫♫♫♫

هی با خودم حرف می زنم دیونه بازی می کنم

با فکر برگشتن تو خودم و راضی می کنم

هفته رو می بازم تو این یک شنبه های لعنتی

بیا هنوز دیر نشده کی میرسی چه ساعتی

MP3 – 320

Hamed Baradaran – Yek Shanbeha

MP3 -128

Hamed Baradaran – Yek Shanbeha

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 6,159
  • بازدید کلی : 118,425
  • کدهای اختصاصی