loading...
ترفند باز

 

اندروید یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موبایل و تبلت است و دارای امکانات زیادی میباشد. اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.



برای خواندن تمام کدهای مخفی اندروید به ادامه مطلب بروید

ترفند‌های صفحه کلید

خیلی‌ها به کلیدهای Alt، Ctrl، Shift و... به چشم کلیدهای اضافه‌ای نگاه می‌کنند که گاهی به درد می‌خورد! اگر خوره‌های کامپیوتر را دیده باشید، کمتر دست به ماوس می‌برد و خیلی از عملیاتی که شما با دست بردن به ماوس انجام می‌دهید با کیبرد انجام می‌دهند.

 

و رمز کارشان استفاده مکرر از همین کلیدهای اضافه کیبرد است.

برای یادگیری ترفندها به ادامه مطلب بروید

 

هيچ عاملي نمي‌تواند به اندازه كاهش ناگهاني شارژ يك وسيله همراه مهم آن هم در يك لحظه ضروري و حياتي، ناراحت كننده و اعصاب‌خردكن باشد، زيرا ممكن است در بسياري از مكان‌ها دسترسي به شارژر و پريز برق غيرممكن باشد. اما خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه يك شارژر اضطراري يو‌اس‌بي با استفاده از باتري معمولي بسازيم كه بتواند از بسياري از وسايل همراه همانند موبایل، دوربین، آهنگخوان و... كه درگاه اتصال ميني‌يو‌اس‌بي دارند، پشتيباني كند. ما در اين ترفند وسائل لازم و مراحل ساخت اين شارژر را براي شما شرح مي‌دهيم.


آموزش ساختن شارژر در ادامه مطلب

چندیست که استفاده از حافظه‌های فلش و کول‌دیسک‌ها بین کاربران ایرانی بسیار رواج یافته است. اما بسیاری از کاربران این وسیله، آلوده شدن حافظه فلش یا رایانه به ویروس را تجربه کرده‌اند! 
متاسفانه انتقال ویروس همراه با حافظه‌های فلش از یک رایانه به رایانه دیگر به‌سرعت صورت می‌گیرد و در کم‌ترین زمان، چندین رایانه به انواع ویروس‌ها آلوده می‌شوند. گاهی اوقات شما روی رایانه‌تان یک ویروس‌یاب قوی و به‌روز دارید که مانع نفوذ ویروس به رایانه شما می‌شود، اما با این حال ممکن است حافظه فلش هنگام اتصال به یک رایانه آلوده، ویروسی شود! ‌ ‌ 
اگر فلش شما نیز دچار این مشکل شده یا کسانی را می‌شناسید که به‌دنبال حل این مشکل هستند، پیشنهاد می‌کنیم که طبق روش زیر عمل کنید: 

ذخیره‌ی نقشه‌های Google Maps برای استفاده‌ی آفلاین در اندروید

به وسیله‌ی اپلیکیشن Google Maps موجود در سیستم‌عامل Android می‌توان نقشه‌ی مناطق مختلف جهان را با جزئیات بالا مشاهده کرد. برای دسترسی به Google Maps نیاز به استفاده از اینترنت دارید. اما همیشه اینترنت در دسترس نیست. از این رو استفاده از Google Maps در حالت آفلاین گاهی ضروری به نظر می‌رسد. جالب است بدانید این امکان به راحتی وجود دارد و شما می‌توانید نقشه‌های مورد نظر خود در Google Maps را دانلود کرده و در حالت آفلاین نیز از آن‌هااستفاده کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.




آموزش ترفند در ادامه مطلب

زگردانی سرعت بالای گوشی موبایل

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!



آموزش این ترفند در ادامه مطلب

یکی از راه های متداول انتقال اطلاعات از روی تلفن همراه به کامپیوتر و بلعکس استفاده از دستگاه بلوتوث میباشد. اما نصب این دستگاه و استفاده نرم افزاری از آن نیازمند اندکی دقت میباشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی قدم به قدم نصب این دستگاه بر روی کامپیوتر بپردازیم



**مراحل نصب بلوتوث بر روی کامپیوتر در ادامه مطلب**

نکته های جالب در گوشی های نوکیا!

قصد داریم نکته هایی بسیار جالب در مورد گوشی های نوکیا را به شما معرفی کنیم که قطعأ از
 
بسیاری از آنها بی خبر بوده اید. با مطالعه این ترفند سطح علمی شما در خصوص این گوشی ها بالاتر

 خواهد رفت.


==حتما به ادامه مطلب بروید==
چگونه از وای فای اماکن عمومی استفاده کنیم

البته این روش رو خیلی ها بلدن ولی شاید بعضی ها بلد نباشن

حتما برای شما پیش اومده که یه جا خیلی سریع به اینترنت احتیاج دارید ولی شارژ ندارید متاسفانه

در جاهایی که وای فای دارن شما میتونین با این روش از اینترنت استفاده کنین




برای خواندن به ادامــــــــه مطلب بروید خواهشا

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 6,143
  • بازدید کلی : 118,409
  • کدهای اختصاصی